среда, 11 март 2009

МТВ СЕ ОЧАЈНИ!!!

Моментално оние малкумината што работат во МТВ (само Бог знае како останале) треба да набават неколку кофи бензин и да си ја самозапалт зградата т.е Телевизијата која што се нарекува НАЦИОНАЛНА. Ова е вистинска катастрофа. Дури ситуацијата е и трагична знаејќи и гледајќи ја колку е очајна...
Револтот мој кулминира денеска кога видов дека на МТВ ќе се емитуваат во живо сите Куп натрепвари во кошарка кои се играат во Охрид... Рекламата помина и вчера и завчера убаво читам од 11 до 14 Март Ексклузивно... Но емтиви не би биле тоа што се сега за жал и нормално натпреварите почнати натпреварите завршени а нити видовме кошарка на МТВ а како тргнало нема ни да видиме. Ова ми ја прели чашата наречена МТВ и благодарејќи на блогов можам да се испукам бар за момент да ми помине нервозата. Па добро пичка ли му матер! Па најавувате утакмици не ги давате, најавувате и снимки и тие не ги емитувата....па уште кога ќе почнете со пренос давате само по една четвртина и после пуштате филм утепан од Господ што не го гледа ни ќораво око! Бедотија жива. Од директор до персонал. Комбиња од 45, камери од 35, луѓе што работат таму од 25.....Значи не ми се верува стварно. Ваква Национална телевизија нема никаде. Уместо таа да биде пример како треба да изгледа една модерна телевиција кај нас таа служи за потсмев мрсул да не фрлиш на неа, служи само ради она "позади МТВ"... Дури и шиптарската има подобра слика од онаа главната... Секогаш кога има ЛШ слиакта на емтиви е очајна, со пречки понекад со смрзнување.... додека на шпонската е џам...
Нема објаснување никакво зошто не се емитуваат натпреварите, нема инфо дали ќе ги даваат останатите дуели...абе нема ништо... Наместо тоа, чекајќи да се уклучат на некои натпревар, се изнагледав емисии за кои кога ќе помислам ми се блуе, се изнаглеав 10 вести, за глуви за неми за хендикепирани....се изнаслушав музика од Маријан Стојановски, Ребека Ерзана..... Буквално - "Сморио сам се ко Саша Матич у биоскоп" Уште еднаш се изгорев чекајќи и мислеќи дека ќе гледам нешто на МТВ али уште еднаш доживеав пораз.

Луѓе давајте нешто асално ако давате ако не подобро не давајте ништо, бар мислам дека е подобро така и за нас и за вас. Ќе ни ја смалите маката...
Затоа во последнве години, МТВ 1 МТВ 2 Собраниски, ми се меморирани на 96 95 94...Што подалеку од стандардното вртење на канали...

10 коментари:

  1. "Маријан Стојановски,Ребека,Ерзана"
    хахахах ѕвер! :)
    Апсолутно се согласувам со тебе :)
    поздрав

    ОдговориИзбриши
  2. Друже ќути срамота жива се... кога ќе видам дека треба да иде нешто интересно на МтВ (читај ЛШ пошто само тоа им остана) ми се крева коса. Инаку и тоа им го земаа, од наредната година ќе оди на Канал 5 па така емтиви дали некој и ќе ја уклучува е прашање.
    Поздрав до тебе (вас)
    P.S - едно прашање не знам само како да ве убацам у пријатели ако не ти е тешко пиши пошто некако слабо се снаоѓам у таквите ствари :)

    ОдговориИзбриши
  3. Оууу веза неам брат,башка блог администраторот наш е нешо слабо активен иначе ќе можев да ти помогнам.
    Консултирај се со Ри мислам дека он ќе знае :)
    Иначе ќе ти пишувам овде пошо другиов блог шо ти е на блог.ком.мк нешо јебе.
    Ајде и еден поздрав до нашите другари од Пелистер со +15 до црвените курташаци xD

    ОдговориИзбриши
  4. П.С. Да не ти е напред/назад саатов на блогов? го пишувам коментаров у 00:49 а покажува 4:47.
    Ај ваљда ќе средиш :)
    Forza Il Grande Milan & Family Forever!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Ок другар нема гајле... а баш од таа причина јас се прфрлам на блогеров пошто и мене ме дупи у задње време..
    Хехее ме бендисува ова Family-арен чоек си :) а и наравно Росонер :) страшна е таа комбинација ;)

    А да саатов ми е ептен изместен али ќе побарам сеа ќе го средам.

    ОдговориИзбриши
  6. Брат од Мичурин сум,нема бегање од тоа :)
    Баш затоа барам твој мсн шо го користиш моментално за да стапиме у контакт пошо како што рече ти Росоњер и Фемили е страшна кобинација :)

    ОдговориИзбриши
  7. Коенциденција, кај што сме Росонери кај Фемили па и Мичуринци..хахах како се викаш може се знаеме?

    ОдговориИзбриши
  8. Хахаха брате роботе xD
    Драган мило ми е :)

    dragan_cb@live.com ај адд

    ОдговориИзбриши
  9. И што барам јас овде во мичуринскато маало?
    П.С Мило ми е што ќе те (или Ве) гледам (или читам) почесто :) :)
    Добредојде!!

    ОдговориИзбриши